sâmbătă, 18 iunie 2011

Erai o floare intre flori
Erai o stea ce-mi lumina calea printre nori
Cu aripi de argint usor in noapte zbori
Citeste ce simt in ochii mei usor colori

Esti umbra ce ma urmareste
Esti vantul ce ma amageste
Esti soarele ce rau ma frige
Si a mea iubire nu o stinge

Vroiam prea multe pentru mine
Eram o egoista, stiu
Am vrut un pic de fericire,
Si langa tine ca sa fiu.
Nu acceptam dezamagirea,
Nu-ntelegeam ce e iubirea,
Nu vroiam ca sa te pierd
Ce am in suflet acum nu pot sa mai sterg

De parca mai conta ce imi doream eu
De parca mai conta a mea iubire
Si ce folos ca am vrut sa fii al meu
Cand mi-ai lasat doar o dezamagire

Si ai plecat cu ea si m-ai uitat
De parca nici n-am existat
Si m-ai lasat iar singura in lume
O floare albastra fara nume

Speranta moare ultima asa se spune
A mea iubire insa se opune
Nu lasa sa mi te ia altcineva
Sa te scoata din inima mea

Viata e cruda si fara de scapare
Ea ofileste chiar si o biata floare
Menirea ei pe pamant este
De a distruge orice poveste

Ea si cu mine cruda a fost
In viata insa eu nu am gasit rost
Caci fara tine sunt un nor
Ce sta in calea tuturor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu