miercuri, 4 iunie 2014

A trecut un an din viata
In acelasi ritm nebun
Adun gandurile din ceata,
Dar nu am cui sa le spun.

Aceste zile trecatoare
N'au farmecul asteptat
Cand sufletul striga ca'l
doare
N'am chef nici sa ma scol
din pat.

Fiecare'si face
Viata dupa plac,
Eu pe scena vietii
In rol de om am trac.

Ce este frumusetea?
N'o vei gasi la mine.
Sunt monument de piatra,
Dar unul in ruine.

Mi'as fi dorit putere
Sa cresc in lumina
In umbra acum,
O vad, e putina.

Sunt zile constiente

Si le urasc,ma doare,
As alerga o mila
De lucruri reale.
Un rol de paiata
Cu ganduri in ceata.
Sunt doar o caricatura

Pictata de destin cu ura.


Tot ce rasare si apune..
Ma chinuie de ani un dor...,
Un cantec trist,rasunator
Povestea mea prin versuri spune.
........................................
Stau intins pe covor
Si visez putin noroc
Nu vreau inca ca sa mor,
Dar viata e doar un joc,
Maine joc ultimul rol!
M'am decis!
Se va scrie despre mine:
"Tanar si s'a sinucis"!

 Viata doar o intamplare?
Sunt convins!
M'am simtit fara valoare
Si invins!

Un comentariu:

  1. mereu ne gandim la ceva ce ne poate distruge
    mereu stam si ne gandim ca totul va fii bine
    ca va merge,dar dintr-o data gandu imi zboara spre tine,
    tu cea cu rochie neagra si cu coasa-n mana dreap,
    asta fac si acum tot la tine ma gandesc,
    tot iubesc dar imima imi era de gheata,
    tu ai reusit sa imi desgheti imima...
    dar acum incet incepe sa inghete iara
    imi este dor de ea, dar tu imi apari in gand.
    fata cu rochia neagra oare cand o sa apari?
    mam plictisit sa tot astept acea zi

    RăspundețiȘtergere