vineri, 7 octombrie 2016

Atat,sa mor as vrea
Sa nu mai simt dragostea
Sa uit de toata tristetea
Si sa uit durerea meaViata mea e un iad
Si sufletul mi s-a uscat
De-atata jale,de-atata dor.

Ah, atat as vrea sa mor
Te iubesc nu ma iubesti
Te ador tu ma ranesti
Dragostea imi umilesti
Si faptura-mi batjocoresti
Si totusi iubirea mea nu moare
Si inca te mai vreau cu ardoare .

As vrea atat sa ma iubesti cum te iubesc si eu
As vrea atat...sa fii al meu
Tu inima mi-ai zgariat
Si amprenta ti-ai lasat
Pentru o zi,o luna,o viata
In inima mea,de-acum,de gheata.

Afara aud ploaia cazand
Si-mi simt venele arzand
Imi simt inima sangerand
Atat as vrea...s-ajung in bezna recelui pamant
 
Sa nu ma-ntrebi iubitul meu
In lipsa ta daca mi-e greu
Sa nu ma-ntrebi daca iubesc
Sa nu ma-ntrebi daca traiesc.

Sa nu ma-ntrebi daca mi-e dor
Sa nu ma-ntrebi de vreau sa mor
Sa nu ma-ntrebi daca mai plang
Sa nu ma-ntrebi ce am in gand.

Sa nu ma-ntrebi ce-i frumusetea
Si suferinta si tristetea
Te rog,sa nu ma-ntrebi ce-i fericirea
Si nici dac-am cunoscut iubirea.

Sa nu ma-ntrebi daca zambesc
In jur de pot sa mai privesc
Sa nu ma-ntrebi daca ma doare
Nici daca vad pe cer ca-i soare.

Fara sa-ntrebi am sa-ti raspund
Frumosul meu cu suflet bland
La orice-ai vrut sau vrei sa stii
Raspunsuri inger, vei primi.

In lipsa ta mi-e greu iubire
Iubesc,traiesc in amintire
De chipul tau imi este dor
Eu fara tine vreau sa.....mor.

In noapte lacrima-mi ascund
De dragul tau iubire plang
Cu tine-n gand adorm cu greu
In vis apari si esti al meu.

Ce-i frumusetea?-chipul tau
Ce-i suferinta?-dorul meu
Ce e tristetea?-viata mea
De-ar fi s-o pierd nu mi-ar pasa.

Ca am putut sa te cunosc
Sa te ating suflet frumos
Si am putut sa-ti simt iubirea
Si am aflat ce-i fericirea.

Daca zambesc o fac prin lacrimi
Daca privesc nu-s ochii mei
Ca nu mai au lumina, inger
De cand te-ai departat de ei.

Nu stiu,nu vad daca e soare
Nimic acum nu are rost
Secunda fara tine doare
A fost frumos,frumos......a fost
 

3 comentarii:

  1. Cum este fata ce-o iubesc
    N-am curaj,nu indraznesc
    Sa cred ca poate exista
    O alta la fel ca ea
    Asa frumoasa si draguta
    Incantatoare si finuta
    C-un zambet mai fermecator
    Decat al ingerasului ce il ador
    Cum este ea va spun cinstit
    N-am mai vazut,n-am intalnit
    O asa minunata fata
    Cum nu-i alta in lumea toata!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand plangi dupa zambetele de ieri inseamna ca ai pierdut mult.
    Cand zambesti pentru sperantele de maine inseamna ca ai invatat multe.
    Cand inima ti-e usoara si la bine si la greu inseamna ca ti-e plina de dragoste adevarata. Nu-mi reprosa prea mult greselile si nu ti le regreta pe ale tale, multumeste vietii ca am pentru ce lupta, iti multumesc tie ca ori de cate ori cad am cine ma ridica, voi pierde mult dar ori de cate ori ma voi trezi in bratele tale voi zambi si voi castiga... nu voi privi in urma, nu voi mai implora nici viitorul caci totul se va regasi mereu aici si acum in inima mea!
    Si aici vei ramane mereu

    RăspundețiȘtergere
  3. Poezia mea continuată de un altul. Interesant si frumos.
    Dar as fi apreciat daca ai fi menționat ceva si de angel plateado ca autor.

    RăspundețiȘtergere